Thursday, February 19, 2009

Их Эзэнээс Эмээх нь

...Их Эзнээс би эмээнэ.
Их Эзнээс би эмээнэ.
Их Эзнээс эмээн байж би сайн сайхныг хүснэ
Их Эзнээс би эмээнэ...Хүйтэн шуургатай энэ өдөр тагтаршсан цасан дээгүүр халитардаг гуталтайгаа тэнцвэрээ олж ядан алхаж байхаа би нэг юм сая бодлоо. Ингэхэд би яг одоо унахгүй гэж хичнээн хичээсэн нь харлтирч унахгүй гэсэн баталгаа байхгүй. Тэгээд унахдаа гар хөл эсвэл аль нэг зүйлээ хуга дарахгүй гэж хэн баттай хэлж чадах вэ? гэсэн бодол орж ирлээ. Тэгвэл ч мөн сонин юм болох байхдаа. Цагаан сар болох гэж байхад хугархай гартай яанаа гэж бодов. Тэгээд бас олон чухал зүйлүүдийг хийж чадахгүй болно. За тэгээд өвчин зовиур гэж нэг онцгүй зүйл байдаг. Гэтэл бүр Сингапур явах маань ч өнгөрөх байх даа гэх мэтийн бодол, төсөөлөлүүд ээлж дараалан орж ирсээр намайг нэгэн үнэний өмнө авч ирлээ.

Хэрэв Мөнхийн Эзэн зөвшөөрвөл юу ч тохиолдож болдог юм. Харин өнөөг хүртэл нэг ч яс хугарч үзээгүй маань Түүний энэрэл хайр л байж таараа гэж бодоод түүнийг хүндэтгэн талархах сэтгэлд автсан юм.

Гэтэл үүнээс бүүр гүнзгийрээд би Түүний надад зөвшөөрсөн бүхнийг талархан хүлээн авах ёстой шүү дээ гэж бодлоо. Ингээд Есүс Их Эзэнийг эмээн хүндлэх мэдрэмж бүх оюун ухааныг минь нөмрөн авсан юм.

Би залуу хүний хувьд Түүнээс эмээн айж явах нь зөв ажээ. Тиймээс би Их Эзэнийхээ өмнө бузар гэм хийн уур хилэнг нь хүртэхээс эмээн айж явсан нь дээр. Түүний үгийг зөрчин үнэ цэнээ алдахаас эмээн айж, зөвхөн тэгээд зогсохгүй ивээл рүү хөтлөж байгаа үгийг нь дагахгүй, анзаарахгүй өнгөрөөчих вий гэж эмээн айж. элбэг хангалуун үедээ талархал илэрхийлэлгүй өнгөрчих вий гэж хүндэтгэн айж явах юмсан. Хүнд амьдрал туулах үедээ Мөнхийн Эзэнийхээ өмнөөс уурлан бухимдаж утгагүй хандлага гаргах вий дээ гэж айн эмээж. Хамгаас их хайрыг нь үр дүнгүй өнгөрөөчихвий гэж эмээн хүндлэнэ.

Яг тийм би эмээн хүндэлж явъя. Хэзээ халтирч унахаа мэдэхгүй байх үедээ алхам бүрээ цэгнэн алхадаг биз дээ. Тэгвэл амьдралд тохиолдох бүх зүйл дээрээ Их Эзэнийг эмээн хүндэлж амьдаръя.

Үр бүтээлгүй амьдарч Түүний нэрийг гутаах вий дээ хэмээн эмээж амьдаръя. Агуу их мөрөөдөлд нь хүрэхгүй унах вий дээ гэж эмээн айя. Хамгийн агуу үйлсдээ надаас өөр хүнийг сонгочих вий гэж хүндэтгэн айж байсан нь дээр. Тэгээд намайг харах болгонд нүүрэнд нь тодордог инээмсэглэл өчүүхэн ч гэсэн хумигдах вий дээ гэж эмээн амьдаръя.

Ер нь ингэж эмээн амьдрах нь эрх чөлөө юм байна. Ингэж явсаар халтирч унах үед хүртэл түүнийхээ л хайр дээр унах учираас ер нь баттай нь дээр би ЕРӨӨСӨӨ ТҮҮНЭЭС ЭМЭЭЖ Л ЯВЪЯ.


...Би зөв замаас сэтгэлийн жаргал олж
Түүний үг бидэнд сайн сайхныг өгч
Их Эзэнээс эмээн байж ойр дотно болно.
Их Эзэнээс би эмээнэ...

1 comment:

Anonymous said...

uneheer boduushtai bichleg bnaa.
Uneniig helehed bi Nadad hairtai ym chin uuchilchina gej tenegleed Ezenees emeeh tal deer ogt ym boddoggui yavsn. Odoo ene talaar tungaaj bnaa.