Tuesday, November 25, 2008

Би хүний ухаалаг байдлыг бишэрдэг

Харин тийн, би хүний ухаалаг байдлыг бишэрдэг.
Хүний мөнгө төгрөг, эд материал цуглуулсан байдлаас илүүгээр хувиа бодож зүрхлэдэггүй ухаалаг байдал намайг гайхшруулдаг. Нийгмийн гарал, нэр хүндээс илүүгээр үнэн шудрагын төлөө хохироход ч бэлэн байдаг хатан зоригт ухаалаг байдлыг би биширдэг. Дур зоргоороо ярин илүү олон үг урсгаж байдаг чалчаа амьтдаас илүү үнэний хүндхэн үгийг дөлгөөн хэлчихдэг цөөн ухаалаг үгэнд би татагддаг. Үйлдэл үргэлж үгнээс зөрөхийг хараад ой гутах бөгөөд үхмэл тэр хоосон амдралаас илүү ухаалаг байдлыг гайхан алмайрдаг.

Өөрийгөө хэн бэ гэдгийг харуулахын төлөөл амьдрах өөрийн зөвийг харуулах гэж зүдэрдэг амьтдаас илүүгээр амьдралд гаргадаг сэтгэлийн хат, бэрхшээлийг давах тууштай байдал, төлөв даруу хэрнээ аливаа зүйлийн хохирогчоор биш харин өөрчлөгчөөр байх ухаалаг занг би бишэрдэг. Амьдралаа дан жүжиг болгосон хүмүүсийг хараад урам хугаравч байгаа бүхэн нь цөөхөн байсан ч нүдны өмнө ил байдаг шудрага хүнийг би хүндэлдэг.

Би ухаалаг үнэнч байдлыг бишэрдэг.

4 comments:

Anonymous said...

hi its nice goy bolje

Christian Music Blog said...

Minii huwid bol - Ta ter hun shuu.
Urgelj tiim baisaar irsen.

Íàðà said...

Bidend hair duuren ahlagchiig asar ih mergen uhaaniihaa hamt ogson Ih Ezendee dahin dahin talarhan magtaal orgoy. Be strong, my Pastor and God will be here for you.. Uneheer talarhaj suuna yag odo. Hete ah ch ter Hete pastor baisan ch ter hamagui bidnii dund MungunKhet gej hun baigaa uchraas l ene iwweld talarhmaar baina.. Good luck..

tuul said...

hi bi UB amidardg surgaaliig chn net.s tatj abaad sonsson tgd mash gaihaltai sanagdsan .Ter ued(4sariin umnu) bi tanii burhand ugsun itgeliig chn haraad ih l gaihdag blaa . odoo bol taniig uneheer oilgoj bnaa uchir ni bi sumd ybdag bolson bas tanii surgaal minii utasnii mp3 ni baidag sonsoh burtee ulam ihiig oilgodog tanid bayrlalaa! bi herwee darhand ochwol zaawal tanii surgaalig ochij sonsnoo bolomjtoi bol ta surgaaluudaa net tawij baigaarai guiya