Saturday, November 29, 2008

Thanksgiving

Саяхан америкийн уламжлалт "Thankgiving" баяр боллоо. Энэ бол миний дуртай америк баяруудын нэг л дээ. Хамгийн гоё нь энэ баяраар гэр бүлээрээ цуглаад сайхан хоол иддэг мөн мэдээж тоглоцгооно. Энэ удаа манай хадмууд маань биднийг гэртээ урьж бид хамтдаа хооллосон. Манай хадам ээжийн хоолыг гүйцэх хоол ховор доо. Бид энэ жил сайхан "Chicken sandwich" идлээ. салахын аргагүй бүх сүмс амтлагчид нь дэндүү амттай байлаа. Заримдаа тийм сайхан юм идэх нь "гэм" ч юм шиг санагддаг даа...

Бид хэд баярын зоогийн дараа. /ширээ нь цэвэрхэн байгаа биз?/


Зүгээр л жишээ....

За энэ бүхэн ч яахав муу хүн идсэнээ... Нээрээ ингэхэд Thanksgiving баяраар хийдэг нэг сайхан заншил бол амьдралаа эргэн харж талархаж болох бүхнээ нэхэн санадаг юм. Надад үнэхээр асар их зүйл байлаа. Ертөнцийн Эзэний хязгааргүй их хайр, надад зааж сургаж байгаа бүхэн, одоо ба ирээдүйд өгөх сайн сайхан бүхнийг яривал барагдахгүйл дээ. Тиймээс би Их Эзэнийгээ миний Ертөнцийн Эзэн байгаад нь л баярлаж явлаа даа.

No comments: